Every day is a new opportunity
to change anything.


21/8

Dagen har spenderats på hemmaplan, med tvättstuga och städning. Med ett plus i kanten så fick jag ett samtal från min saknade lillasyster som hade slutat skolan tidigt och ville komma hit och umgås. Vi åt pizza till lunch och bara myste på hemma, så mysigt att få rå om henne lite. 

Strax efter tre kom Joel hem, en kaffe innan lillan gav sig iväg till bussen för att åka hem till bredsand igen. Jag lagade ihop en enkel middag, annars har jag spenderat kvällen i soffan framför tvn. Nu väntar jag på kvällens sista program, skilda världar. Sedan ska jag gosa ner mig i sängen med min fantastiska pojkvän framför en film. 

För dig gör jag allt. 
Min älskade lillasyster 

 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback