Every day is a new opportunity
to change anything.


20/8

Dagen har bestått av jobb, som var både rolig och spännande. Roligt och få in en fot på lite nya ställen också! efter jobb dagen så hann jag även med en glass med Lasso innan jag fick skjuts hem. Joel slängde ihop en grym middag som vanligt, annars har soffan varit min vän sedan jag kom hem, vilken den kommer vara resten av kvällen också. Idol och PH står på mitt schema ikväll, och imorgon börjar skilda världar! Jag kommer ju knappast ha brist på tv program framöver :) 
 
Imorgon är jag ledig, så då passar jag på att tar en tvätt och städ dag i min ensamhet. Annars så får vi se vad dagen har att erbjuda mig, jag brukar aldrig vara dålig på att hitta på spontana saker. 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback