Every day is a new opportunity
to change anything.


Sommaren är över och säger hej till hösten.

Vad har du spenderat mest pengar på i sommar?
Oj, känner att jag absolut inte har slösat bort pengar. Men jag har shoppat kläder väldigt mycket, så det ska väl vara det då, eller så min dagliga drog. Cigg!
Fick du någon favorit låt?
Nja, jag tror inte det. men Medina har spelats väldigt mycket i mina öron, grabbarna som peppar mig till tusen till allt som rör sig.
Vad gjorde du på midsommar?
Jag spenderade min midsommar hemma hos syrran och Mange, med massor av folk. Bland annat, Emelie och Joel. Kan minnas att det var en fin kväll, jag hade svin trevligt med mina fina.
Hände något dåligt?
Dåligt och dåligt, alla har dåliga dagar ibland. Så ja, de gjorde det.
Ångrar du något?
Ja det gör jag, att jag inte har åkt till Östersund och tillbringat några dagar med min andra familj, Mattsson/Lundqvist. men det är något som jag ska ta tag i! Och att jag inte var hos pappa så mycket som jag egentligen ville....
Fann du något favorit plagg?
Japp, det gjorde jag. Klänningen som jag fick av min fina bästis då jag fyllde år.
Lägger du ihop denna sommar som ett minne med bilder eller som ett minne i huvudet?
jag lägger denna sommaren som både och, det finns många fina bilder som jag kommer ta med mig, och många fina minnen i huvudet som jag kommer bära med mig livet ut. Som min födelsedag, den var underbar. 
Fick du några nya vänner eller förlorade du någon?
Jag har både träffat nya människor, samtidigt som jag har förlorat. Samtidigt som jag har umgåtts mindre med en del. 
Vilka tillbringade du mest tid med?
Med Joel och Emelie, och jag klagar inte. Vi har gjort mycket roligt som jag aldrig kommer glömma. 
Vem gav du minst tid?
Oj, mina syskon. Min pappa, en del vänner..
 
---
 
Se och läs, lite av min sommar. Men det finns så mycket mer och berätta! Jag har haft en fin sommar, och som jag skrev ovan. Min födelsedag är något som jag kommer bära med mig, länge.. Och alla fester med fina vänner, alla dagar/kvällar som jag haft mina grabbar på övernattning, Zebbe och Wille, och sååååå mycket mer! Var säker på att denna sommar skulle bli awesome, och jag hade rätt! Säger tack till denna sommar och säger välkommen till hösten, nu väntar jag på sommar 14, som kommer bli precis lika bra! De vet jag.
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback