Every day is a new opportunity
to change anything.


15/9

En till helg i livet har passerat, fredagen tillbringade jag med fina vänner, grillfest och en hel del alkohol. Kroppen gjorde jävligt klart för mig igår att jag hade jävligt roligt iallafall, vilket brukar vara huvudsaken. Huvudet kanske var mindre glad, men man lever bara en gång. Igår tittade jag på film med Joel, skräckfilmet för hela slanten. Chockade nog kroppen och Joel lika mycket då jag ville se skräckis, men trevligt var dag! Idag har jag hunnit lekt lite med Joel och Vincent i lekparken, annars har jag bara degat i sängen framför Skilda Världar.
 
Med musiken i öronen så tittar jag runt lite, vill göra en tatuering, HELST IGÅR. Men det kommer väl, mina ideér blir aldrig mindre. Ska hjälpa syrran med käk sen också, tacos blir det. Ikväll tänker jag promenera bort till Yvonne och hålla henne sällskap, märks om jag sover kvar eller om jag travar hemåt. Allt för mig, PUSS.
 
Bjuder på gamla bilder, som Lojz fotade i somras.
 
  



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback