Every day is a new opportunity
to change anything.


11/9

Okej, nu ska ni få ett vanligt vardagligt inlägg. Idag vaknade jag runt 10, slöade i sängen ett tag innan jag tog mig en skön och varm dusch, gjorde mig lite kaffe och tog den vanliga morgon ciggen innan jag travade till bussen för att göra massa ärenden, fick sällskap av Yvonne som jag uppskattade! Jag hängde med Yvonne hem för kaffe då vi var klar på stan, där hon även bjöd på middag som också uppskattades mycket! Jag är så glad som har dig, min fins vän. 
 
Jag travade sedan bort till syrrans jobb och ugglade tills vi fick hämtning av Mange för att åka hem, fikade lite innan jag parkerade kroppen i sängen framför några avsnitt av Skilda Världar, tog mig en paus just för att lyssna på lite musik och skriva lite. Vad morgondagen erbjuder vet jag inte, funderar på att rensa kläder eller så fixa ordning dubbel sängen som jag har skaffat mig, så.. EMELIE, kom nångång så vi kan skeda i min stoooora säng! Som jag saknar den människa, när man blivit van att ha henne brevid sig så länge och varje dag och helt plötsligt har vi varit ifrån varandra flera månader känns det som, men snart så. Ska göra ett besök hos henne först sen är hon här! 
 
Nej, hörre ni.. Nu ska jag glo vidare, se om jag hittar någon vinter jacka för en billig peng kanske. Puss



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback