Every day is a new opportunity
to change anything.


23/10

En blogg paus har det blivit märker jag, men nu är jag tillbaka för ett inlägg. Som dom flesta sett blev jag moster åt en underbar liten kille 17 Oktober, Jonas Per Göran Bergh. Välkommen mosters lilla älskling! <3 Helgen som var tillbringade jag mestadela med Joel, i måndags bestämde jag mig för att åka upp till syrran så jag fick träffa Jonas och lite vänner, haft helt underbara dagar här. Innan hemfärd så passade jag på att stanna en natt hos pappa också, så här sitter jag mitt ute i skogen, lyssnar på brasan som är i köket och har mys musik i öronen. Imorgon är det dags för hemfärd, OCH PÅ FREDAG KOMMER PETRAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!! som jag längtat. Helgen ska bli galen, leva livet och bara bry oss om oss själva som är behövligt just nu. 
 
Annars har det väl inte hänt så mycket, Emelie har åkt hem vilket jag hatar.... Men jag hoppas att det inte dröjer länge tills vi ses igen, min bästa vän! Nej nu är det dags att gå upp på rummet och elda lite. Vi hörs när vi hörs! Puss
"följ mig hela vägen fram, du vet att jag vill ha dig. Ingen annan ska få ta dig"
 
Älskade Jonas, 
  



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback