Every day is a new opportunity
to change anything.


Älsklingar.

Här ska jag tala om för er hur mycket två grabbar kan betyda för en. Jag minns första gången jag skulle vara barnvakt åt er, jag minns första gången ni sa mitt namn. Jag minns fortfarande hur glad jag var över att få vara med i eran utveckling, jag skulle aldrig vilja vara utan er. Något är speciellt med barn och något är speciellt med er. Varje dag har ni något nytt att visa, som ni har lärt er. Lärt er att göra eller lärt er att säga, även om ni även kan driva mig till vansinne så är ni bland det vackraste som jag har i mitt liv, era föräldrar är fantastiska vänner till mig. Och jag är glad att dom lät er komma till världen och jag lovar tills jag tar mitt sista andetag så ska jag göra allt för att skydda er, alltid ha mina armar öppna för er. Om ord kunde beskriva hur älskad ni är, älskade små pojkar. Era kramar och pussar kan jag leva länge på, oavsett hur humöret är så får ni mig alltid till den gladaste, lyckligaste lilla Anna i hela världen. Nu kan jag inte föreställa mig att inte få vara med i era liv, att få tillbringa många dagar med er är bland det bästa jag vet. När nån av er kommer och drar en i tårna och säger att det är morgon nu, eller när nån av er kommer jag ger mig en bamse kram. 
 
Ni är så fina, så underbara. Älskade barn. Ni kanske inte förstår så mycket nu, men håll huvudet högt när motgångarna kommer, se på era föräldrar som varit med om diverse saker, dom är stark och jag är säker på att ni kommer bli precis lika stark. Åh, älskade ni. Jag får knappt fram några ord om hur stor mening ni har i mitt liv, mitt allt och lite där till. För er, skulle jag göra allt. Jag älskar er, till månen och tillbaka. ÄLSKLINGAR!
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback