Every day is a new opportunity
to change anything.


6/7

Nu var det ett tag sen jag bloggade något, som jag sagt förut. Blogg suget går upp och ner! För ca 2 veckor kom Emelie hit, vi har mesta dels tillbringat våran tid till att vara barnvakt, annars så har jag tillbringat lite tid till att umgås med Joel också, alltid lika mysigt och trevligt! Midsommar firades med syster och massa andra trevliga midsommar, jag hade jätte trevlligt och de är väl det som räknas? VI gav gatufesten en dag detta år, Onsdag blev det. Vi såg Mange Hellberg som var så jävla bra, grym så inihelvete! I torsdags kom pappa och hämtade oss, vi bestämde oss för att tillbringa några dagar hos honom, vilket jag ääääälskar. Som jag saknat min fina lilla pappa! Igår gjorde vi inte så mycket, var in till stan en sväng och kollade efter present till Fredrik som ska firas ikväll. På kvällen var vi ute på promenad ner till vattnet och i skogen, jag och emelie avsluade kvällen med lite pyssel och gotta. 
 
Idag har vi städat hela nedervåningen i huset, med lite team work så funkar det allt! Nu degar vi framför varsin dator ooch väntar på att pappa ska komma hem så vi får börja med maten och åka ner till Malviken nångång. Imorgon tänker jag inte göra ett skit, vara bakis och klaga på hur dåligt jag kommer må. Återkommer med bilder och diverse saker imorgon! PUSS



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback