Every day is a new opportunity
to change anything.


29/7

Veckan som varit har jag tillbringat med Joel, och i torsdags åkte jag till Härnösand för att spendera några dagar hos min syster, helgen bestod av lite fest med Linda och Micke, lördagen degade vi i soffan och tittade på en värdelös skräckfilm som jag och Mari hyrde, men jag tror vi somnade gott alla tre ändå. Söndagen tog vi oss en promenad genom stan för att lämna tillbaka filmer samt hyra nya, vi tog även en middag på bigboy som satt riktigt fint i kaggen. Resten av dagen slöade vi i soffan, köpte hem massa gotta som vi svullade i oss.
 
Idag var det godmorgon vid nio, mötter av piss regn till väder. Vi har varit förbi farmor och sagt hejdå till Åsa och Maria som åker tillbaka till Malmö imorgon, sedan tog vi bussen och återvände till Sundsvall, väl hemma så var jag hundvakt åt Rex ett tag och gjorde sedan middag åt mig och Mari som fick bestå av potatisbullar och bacon, annars så har vi bara slappat i soffan. Funderar starkt på att krypa ner under täcket och se en film snart, imorgon är det dags för grabbvecka igen, Zebbe och Wille vecka. För er som ville veta så kommer Emelie imorgon, en dag tidigare än vad vi bestämde och jag blev helt plötsligt lyckligast i världen. 
 
Dags för en rök och sedan sängen. Godnatt mina vänner och ovänner 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback