Every day is a new opportunity
to change anything.


15/7

Dagarna i livet fortsätter och går, fredagen tillbringade jag med Joel framför massa filmer och chips. Mamma hade bjöd oss på mat i lördags så vi tog oss dit och käkade god mat, lyssnade på musik innan vi blev upp plockade av Kristian och Patrik som  bjöd på fest i Kvissle, mycket trevligt! Söndagen tillbringade jag med Lojz, fick leka modell. Lika så där, trevligt! Innan söndagen tog slut så hann jag även med ett besök hos Yvonne och en kaffe hos Visse. 
 
Idag har jag haft Zebbe och Wille, äntligen är dom dagarna tillbaka! Heeeeeela veckan får jag tillbringa med dom. Just nu sitter jag i soffan med datorn i knät och med medina i öronen medans Emelie kollar på tv, tänkte försöka trycka i mig lite kvällsfika innan jag lägger kroppen under täcket. 
 
      



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback