Every day is a new opportunity
to change anything.


7/1

Igår landade jag hos Malin, åt en god middag och spelade sen massa sällskaps spel och skrattade en hel del. Gjorde kroppen lite renare innan det var dags att krypa ner under täcket. Idag var det meningen att jag skulle till mammas lägenhet och tvätta och städa, men orken fanns inte där... Så jag tar det ikväll istället efter en god middag hos Malin. 
 
Idag har jag varit på Karros grav, så jävla jobbigt men jag gav mig fan på att jag skulle klara det. Tände ett ljus och gick snabbt därifrån... Min finaste ängel, jag saknar dig så jävla mycket.. 
 
Nej  nu är det dags för lite musik och sedan ta bussen till Korsta. Peace!
 

Jag älskar dig, min fina älskade saknade kusin.
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback