Every day is a new opportunity
to change anything.


22/1

Hej hej hej hej, hemskt mycket hej! Igår packade jag väskan med kläder och lämnade Sundsvall bakom mig, för att göra ett besök i Härnösand. Camilla och hennes dotter Emelina mötte mig på stan, vi tog oss en promenad till farmor för att hälsa på. Vi hamnade sedan på Tempo för att handla middag som jag lagade ihop, denna gång fick det bli fläskfile, strips, sallad och bea sås. Satt fint i kaggen! Resten av kvällen myste vi bara med massa chips, pratade gamla minnen och skrattade till tårarna rann. Detta hade jag längtat efter, kan ju erkänna att jag saknar Härnösand lite, speciellt såna här stunder. 
 
Imorse ringde farmor mig och frågade om vi skulle åka och kolla på vinterskor till mig, (går fortfarande i sommarskor) som vanligt så fann vi inte några, så vi åkte hem och bara var hemma hos henne tills prästen kom så vi planerade begravningen som är nästa fredag, 1/2. Inflytt och begravning samma dag, bra kombo.. Tur jag har min fina Emelie i samma stad då begravningen är över, så det är jag tacksam över! Fina vän.
 

Annars idag så har jag hunnit med ett kaffebesök hos min syster och Jim innan jag hoppade på linje 520 vidare till pappa, så nu efter en middag och kafferep med min fina pappa så har jag satt ner röven här framför datorn samtidigt som jag eldar på rummet för att få krypa ner under täcket i ett varmt rum. Nu ska jag kika vidare! Återkommer. 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback