Every day is a new opportunity
to change anything.


14/2

Ingen frukost på sängen såhär på alla hjärtans dag, men jag har fått tillbringa förmiddagen med fina grabbar, Wille och Zebbe och fått gett bort massor av grattis kramar till stor killen Wille som blir hela 5år idag. Grattis gubben! När jag sagt hejdå till grabbarna så åkte jag ner på stan och mötte upp mamma för att ge bort en kram till henne och Kent, där efter vidare till syster Sofie som skulle bjuda på middag, gav bort massor av pussar och kramar till mina fina syskonbarn My och Simon. Middagen satt fint som tusan och kaffet efteråt lika så. 
 
Fick sedan ett samtal av ett efterlängtat barn Zniper som ringer och säger att jag måste komma och hälsa på. Så jag tog på mig skorna och tog en promenad från Ortviken till Skönsberg för att ge bort mer kramar och pussar till det fina barnet. Det blev mer fika och kaffe med Yvonne också. Väl på hemmaplan så tog jag mig en promenad till grannhuset för att ta en cigg med Angelica och Patrik, slutade med att jag följde med in och käkade lite godis och pratade massa skit. Och jag fick kvälls pussen av lilla Tuva, Nu sitter jag hemma och väntar på min sov kompis, Charlie eftersom Emelie är en svikare och sover borta ikväll. Men, jag har haft en rätt bra dag iallafall. 
 
 
 
Bjuder på en bild på mig och en av mina ögonstenar, My. 
Och en bild på födelsedagsbarnet, William. 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback