Every day is a new opportunity
to change anything.


Ingen rubrik.

1. Om du fick en dotter nu, vad skulle hon heta? – Oj, ingen aning just. Men Vera är fint.
2. Sex utan kärlek eller kärlek utan sex? – Kärlek utan sex
3. Vilken var den senaste filmen du såg? –  minns inte vad den hette.
4. Har du bra självförtroende? –  Ibland.

5. Vad skulle du egentligen vilja göra just nu? – resa låååångt bort

6. Nämn tre saker på din att-göra-?  bra fråga

7. Beskriv ditt drömutseende! – långt ljust hår, mer platt mage än vad jag har nu.

8. Skriv namnet på någon du ser upp till – Pappa

9. Någon du har kysst -
 ska jag skriva upp alla?
10. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? – Japp.

11. Den du senast sov över hos – Joel

12. Vem skrev du senast med på Facebook? – Daniel

13. Är du nöjd med din profilbild på Facebook? – 
Ja
14. Vad väljer du, godis eller chips? –  chips

15. Pinsammaste minnet från skoltiden? – Har inget speciellt pinsamt minne vad jag kommer på :/ haha typ att läraren kommit på en då man skolkat typ
16. Hur uppvaktar man dig? – blommor, fin middag 👌

17. Har du rykten efter dig? –  Ingen aning, men alla snackar väl om alla..?

18. Din absolut sämsta egenskap? – för snäll kanske

19. Din bästa egenskap? – Omtänksam.

20. En låt du är beroende av? – djuro mix - trumpsta

21. Vad stod det i ditt senaste sms? – "oj såg ditt sms nu. Men ja gör det :) "

22. Vem skulle du ta med dig till en öde ö? – 
Mina syskon och syskonbarn.
23. Kan man vara vän med sitt ex? – Absolut.

24. Har du kysst en kompis ? - jaa

25. Hur ofta dricker du alkohol? -
 När jag finner lust till det.
26. Vad är din åsikt om droger/folk som tar droger? – fuck drugs.

27. Vad hatar du? – dryga människor 

28. Hade du kunnat ha distansförhållande? – Har aldrig testat på, så jag vet inte.

29. Vad handlade din senaste dröm om? – flyttade till en ny stad och skulle försöka hitta kompisar xD haha

30. Vad väger du? 60
Är du nöjd med det? – jadå.
31. Hur lång är du? – 160

32. Vilken är den bästa svenska filmen? – oj.. Finns många, men beck och wallander gillar jag.
33. De bästa svenska skådespelarna? – ingenaning 

34. Vilken väljer du, Harry Potter eller Twilight? – 
Ingen av dom.
35. Ditt humör för tillfället? – trött och less

36. En vacker person? – Mina syskonbarn

37.Har du instagram? – @thengfan
38. Vem kramade du senast? – Ett barn på jobbet

39. Vem träffade du senast? - syrran och mange

40. När slog du dig senast? – 
Idag
41. Någon du vill träffa? – många
42. När grät du senast? Varför? – Idag.

43. Sminkar du dig varje dag? – 
Nej
44. Vem är du mest lik, mamma eller pappa? – pappa.

45. Är du helsvensk? – Ja

47. En artist du inte gillar? – 
Petra Marklund.
48. En artist du gillar? – Mååååååånga.

49. Vad är det bästa som hänt dig? – Mina syskonbarn

50. Vad vill du bli när du blir äldre? – En lyckligare människa.




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback