Every day is a new opportunity
to change anything.


brother from another mother.

Min bror som jag aldrig fick med samma kött och blod, men en bror som jag fann på vägen genom en otroligt stark vänskap, till slut kallade vi oss som syskon. Syster och Bror. Du anar inte hur glad jag är som har dig i mitt liv, oavsett om vi pratar och ses väldigt sällan. Du ska veta att du har en otroligt stor plats i mitt hjärta, du har räddat mitt liv flera gånger, du har alltid funnits där och aldrig gett dig av. Ibland funderar jag hur du har orkat stått ut med mig, hur du har orkat stanna kvar. Stått där och stöttat mig samtidigt som du måste ge andra lika mycket stöd. Så länge som jag kan minnas så har vi alltid haft ett syskonband, och jag är så jävla glad att den är fortfarande lika stark. Du är en otroligt fin människa som förtjänar det bästa i livet, du har en fin personlighet, en sådan otroligt omtänksam människa. 
 
Kommer du ihåg alla minnen vi har tillsammans? Något jag svär att du aldrig kommer glömma är väl våran nyår i Östersund, när jag låg på muren i badhusparken? .. haha! lovar att du garvar nu när du läser det. Vi har gjort mycket tillsammans och glad är jag för det och jag hoppas verkligen att vi kan bygga på våra minnen med ännu mer skapelser. Tack Patrik, min vän, min bror för att du finns! Glöm aldrig bort att du är värdefull och jag älskar dig. Min fina bror. <3 
 
  



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback