Every day is a new opportunity
to change anything.


18/4

Idag har jag inte gjort ett skit, legat på soffan tills Mari kom hit och lagade mat åt mig. Vi åt middag tillsammans, hon gjorde hemmagjorda biffar med potatis och brunsås. Satt fint i min kagge efter en natt med allergi chock och 3 timmars sömn. En död Anna har jag varit idag. Ikväll har vi iaf gett oss ut och hämtat ved och jag slipper även sova på den förbannade soffan inatt, Mari slaggar över och jag får sov sällskap. Lovely! Imorgon ska vi åka in till stan en sväng, tänkte försöka hälsa på farmor om det finns tid över till det, sedan vankas det fredagsmys med massa gotta här mitt ute i skogen, härliga häggdånger. Det ska faktiskt bli skönt att bara så svulla en helg, vila kroppen och framförallt komma ifrån Sundsvall lite. 
 
Nej nu är det dags att springa upp på rummet och lägga i lite ved. Återkommer! 
 
Kan bjuda på en riktigt gammal bild, Tjena Anna 15 år!
 I
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback