Every day is a new opportunity
to change anything.


Mitt allt och lite där till.

Mtt eget kött och blod, tiden går alldeles för fort och jag älskar att se allt ni lär er för varje dag som går. När lilla Simon låg i min systers mage, samma dag som jag fick reda på att jag skulle bli moster för första gången var det som att himlen öppnade sig, blev genast ljusare när allt var mörkt. Nu är det sex år sen jag höll Simon i min famn för första gången, att fått varit med och sett hur han har vuxit, hans allra första steg glömmer jag aldrig. Man gick efter hela tiden för att han inte skulle ramla och slå sig. När man fick hämta honom på dagis, se det där leendet i det lilla ansiktet.. Man kunde inte bli lyckligare, familjens prins. Idag har du börjat skolan, du kan cykla utan stödhjul, du kan göra nästan allt själv. Men du har fortfarande mycket lärdom framför dig och moster kommer alltid stå vid din sida, ge dig kärlek och tröst. Du har fått som bästa föräldrarna du kan tänka dig, du kommer få den bästa uppväxten någonsin. Du har allt. Nu har du fått en vacker lillasyster och jag blev moster för andra gången. En prinsessa i livet som ger en så mycket glädje och kärlek, ditt lilla leende My gör mig så frukstansvärt lycklig. Snart fyller du 1 år och går redan på dagis, hur kan tiden gå så fort? Och jag undrar hur du kan ge så mycket glädje ur en sådan liten kropp? Du har mycket se dig framöver, jag vill inte ens tänka tanken på att tiden bara kommer rulla iväg så går du också i skolan. Lilla älskling, My du är familjens lilla prinsessa. Mina ögonstenar, för er skulle jag offra allt. För er skulle jag döda. Mosters älsklingar, om ord kunde beskriva hur älskad ni är så skulle jag göra det. Jag finns alltid här, alltid. Jag vill inte föreställa mig hur livet skulle se ut utan er. Små liv, små hjärtan. NI ÄR ALLT !!!! precis allt.
 
Ni gör livet värt att leva.
 

Simon Viktor Erik Helin
My Lina Elise Helin.



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback