Every day is a new opportunity
to change anything.


29/9

En fredag i livet har passerat, jag och Emelie tillbringar helgen med fina små grabbar, Wille och Zebbe medans deras föräldrar är på semester över helgen, igår chillade jag och Emelie framför en film med chips och dipp. Dock slocknade jag vid 10 på soffan, totalt slut efter en jobbig dag. Halv ett låg vi i sängen och sussade vidare. Imorse fick vi även sovmorgon, grabbarna sov enda till halv 8 så det var riktigt skönt. Frullen ligger i kaggen sen någon timme tillbaka och även kaffet ligger och gonar. Nu sitter vi framför tvn med barnprogram och lite shaggy på innan det är dags för lunch och sedan dra vidare till Drakborgen för en massa lek så vi har trötta barn ikväll ;)
 
Ikväll vankas mys, film och gotta. Och för er som ville veta så älskar jag livet mer än nånsin när jag får ha min bästa vän brevid mig, i samma område, i samma lägehet och i samma stad. Få skratta på kvällarna tills ögonen säger godnatt, vakna med skratt... Du är bäst Emelie, min bästa vän!
 

Nu blir det en rök, peace.
 

Anna Kristina Karolin Sundin Paulsson, himlens finaste ängel. <3



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback