Every day is a new opportunity
to change anything.


18/9

Dagarna går och sorgen följer med mig vart jag än går.. Helgen var hemsk men ändå trevlig, jag tillbringade min fredag med Joel och min lördag med Lojz, Micke och Lasso där Lojz bjöd på go middag och efterätt, blev en hel del drinkar också innan det blev dags för sängen. Fick sova ut till halv tolv innan det var dags för kaffe hos Lojz, vi avslutade dagen med pizza.
 
Söndagen tillbringade jag med Yvonne och gänget då dom kom hem, gick dock och la mig tidigt. Igår var det skola för första gången efter en ledig vecka, efter skolan mötte jag upp faster och Helene för ett besök på begravningsbyrån, fixa Karros annons och begravning. Mycket tårar, men jag är så säker på att hon kommer få den finaste annonsen och begravningen som nån nånsin har haft. Min fina lilla ängel.
 
Idag vankades det skola igen, och nu sitter jag hemma hos Yvonne och har tryckt i mig gröt och macka. Senare ska jag möte upp syrran för ett besök hos BVC, Mysan ska dit. Därefter hämtar vi lilleman på skolan sen får vi se vad dagen erbjuder. Ikväll ska jag hänga med Joel, se en film och skratta en hel jävla del, de har jag bestämt!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback