Every day is a new opportunity
to change anything.


älskade älskade ängel

Jag försöker och försöker hela tiden, försöker få tankarna på rätt ställe. Jag försöker intala mig själv att jag en dag kommer få den dära pussen på kinden igen, men inte dag och inte imorgon. Men en annan dag. Ibland får jag till tankarna på rätt ställe och kan faktiskt skratt en skvätt, men lika snabbt som jag skrattade så slår tankarna tillbaka. Jag vill inte tänka på att jag aldrig mer kommer få träffa dig, eller jo. Det kommer jag. Tanken på hur länge det är dit får mig så otroligt ledsen. Men hur ska jag någonsin kunna he tankarna på rätt ställe, kunna förstå riktigt. Kunna acceptera att du är borta, det går inte.. Hur mycket jag än försöker, krigar.. så går det inte. Jag vet egentligen att du följer mig vart jag än går. Du ser mig, men jag ser inte dig. Jag har haft så otroligt ont 
i mina axlar den senaste tiden, är det du som sitter på dom? Isåfall.. Fortsätt med det. Jag vill ju aldrig vara utan dig. Varför gör allting så ont? Såg du mig när jag var och tände ljus för dig i fredags? Såg du att jag ställde upp blommorna som hade blåst omkull? Förlåt om jag inte stannade så länge, men jag klarade inte av det.. Jag lovar och svär att jag ska komma tillbaka, då ska jag ge dig en ros och en dikt som jag ska försöka skriva ihop. Åh, jag saknar dig så otroligt. På torsdag ska jag fixa till din tatuering också, så den blir finare. Jag har många tatueringar, men den allra finaste som jag kommer bära livet ut, det är din minnes tatuering. Den ska jag bära med sån stolthet och tacksamhet för dom minnena du gav mig. Du vet väl om att jag älskar dig, så otroligt mycket. Min fina älskade kusin, du som alltid var så glad och gav glädje till alla.. En sådan vacker liten flicka, varför just du? Skulle jag kunna göra en förändring på världen så skulle min första förändring vara att få dig tillbaka och skulle jag kunna bygga en tidsmaskin så skulle jag spola tillbaka tiden på många år så vi fick uppleva alla minnen en gång till och jag skulle göra ALLT för att få dig frisk. Älskade du, jag glömmer dig aldrig. Himlens vackraste ängel. Angels never die. En dag ses vi igen, men den dagen är inte idag.
 
JAG ÄLSKAR DIG, MER ÄN VAD DET FINNS STJÄRNOR OCH HÖGRE ÄN HIMLEN.
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback