Every day is a new opportunity
to change anything.


för att få tankarna på annat.

Vad gör du just nu?
Lyssnar på musik och smsar med syrran. 
 
Var tror du att du är/gör om 1 år?
Jadu, jag lär nog fortfarande plugga på komvux och glida runt.

Vad ångrar du, om något, i livet?
Jag ångrar att jag inte skötte skolan så som jag borde ha gjort egentligen. 

Hur kommer du gå klädd i vinter?
min vinterjacka, halsduk.., vinterskor har jag inte skaffat mig än, så mina converse

Vilka 3 saker är du beroende av?
Mina vänner, familjen och närhet.

Har du någon dold talang?
Haha verkligen inte

Vad gjorde du förra helgen? Och vad skall du göra nästa helg?
Jobbade på fredagen, lördagen var jag på lyslördag med barn och sedan konsert. Nästa helg åker jag till Ullared och Helsingborg. 

Vad har du på dig just nu?
Mjukis och mjukis tröja.

Bästa skönhetsknep?
Ingenaning.. är inte noga själv ,tvättar ansiktet med tvål och vatten och är inte dugg rädd om mitt hår -.- satt.. haha!

Vilka är dina planer för ikväll?
Bara chilla.

Vad äter du helst inte?
Lever.

Nämn 3 bloggar du besöker dagligen?
oj, jag läser inte så mycket bloggar..

Har du haft ett förhållande som varat i över ett år?
Ja.

Bästa staden/landet du besökt
Staden: Göteborg

Vilken kändis får du höra att du liknar?
ingenaning

Tror du på gud?
Nej

Vad är din största rädsla?
Ensamhet

Nämn en sak du aldrig provat på:
Det är väldigt mkt

Vilka är dina favoritnamn?
Jag har väl inga direkt favorit. 

Hur/var vill du bo i framtiden?
Oj, haha.. Jag vill väl bo i hus, tror jag.. Men jag kan ju ha helt andra planer om några år. Men hus! 




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback