Every day is a new opportunity
to change anything.


Bara just nu, idag.

Idag kan jag faktiskt säga att jag är glad, till och med säga att jag är lycklig. Även om julen inte blir detsamma utan farfar, så längtar jag så otroligt mycket. Bara att få umgås med familjen. Jag älskar julen, det mysigaste på hela året! Och snart är det ett nytt år. Undra vad jag vill säga om detta år? Ett grymt år men ett sorgset år också. Men nu jävlar, blir det blickar framåt.. bara framåt! En saknad kommer jag alltid bära med mig, men någon gång är det dags att trava vidare i livet. Året 2012 har jag träffat så otroligt fina människor som har fått en sån stor betydelse i mitt liv. När jag tänker efter, så har jag det rätt bra. Precis just nu, är jag lycklig. Jag väntar på en lägenhet som snart blir min, mitt egna lilla kryp in. Som jag väntat! Jag har en underbar pappa som jag älskar över allt annat, underbara systrar som är bäst i hela världen.
 
Glada nyheter från sjukhuset, mamma är på bättringsvägen och förhoppningsvis klarar sig utan syrgas. Mamma är en jävla krigare! Jag bad snällt om att hon skulle kriga sig igenom detta, efter 2 veckor på sjukhuset är hon bättre men inte riktigt frisk. Men bara att hon är bättre gör mig så jävla glad. Att hon har fimpat rullstolen och gått över till rullator är ett stor steg för hennes lilla kropp. Jag är glad! 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback