Every day is a new opportunity
to change anything.


7/7

Igår kom jag hem från pappa efter fest för Fredrik, slapp tjorva med någon buss då pappas granne ändå skulle ner mot Sundsvall så skönt var det. Joel kom nästan på engång då jag kommit hem, vi chillade lite, lagade mat och degade mest och avslutade kvällen med en skräck film. Just nu är han och jobbar, så jag passade på att ta en tvätt och städ dag och självklart får musiken följa med i högtalarna. 
 
Jag funderar på att ta mig en promenad till stan för att få dagen att gå, ikväll återstår det och ser vad som sker. Solen lyser, så man kanske skulle ha packat en picknick påse och gått ner till vattnet här. Ja vi får helt enkelt se vad som händer. Annars då? Jo, bilen går bra och jag glider efter som på en räkmacka. 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback