Every day is a new opportunity
to change anything.


*

En hel dag med Mari och Jonas som varit här över dagen, vi har myst på stan precis hela dagen. Moa, Julia och Kicki kom också. Ätit lunch, skrattat och ätit god glass. Jag har haft en helt fantastisk dag! Och ännu bättre var det ju när man fick komma hem till sin fina pojkvän som hade gjort ordning middag som vi åt tillsammans. En skvätt med massage fick jag också medans jag glodde på idol, så nu väntar jag in kvällens sista program innan det är dags att slå igen mina ögon, för imorgon är det jobb och denna gång en ny förskola i Nacksta. Spännande och pirrigt! 

Just nu ligger jag med musik i öronen och tittar runt lite, vilket jag tänker fortsätta med. 
Bilder från dagen.



- min Joel. Jag är så kär ❤️ 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback