Every day is a new opportunity
to change anything.


14/1

Helgen blev det lite festligheter som sedan avslutades med nya hobbit och nya Beck med Joel och Patrik, men lugn och fin lördag och söndag med andra ord. Hittills har veckan bjudit på jobb och idag var jag ledig, passade på att promenera bort till syrran i solen, hon bjöd på mängder med kaffe, skratt och givetvis hann jag med att leka lite med My också. 
 
Någon svår middag idag blev det då inte när orken inte fanns där, varma mackor fick mätta min mage. Efter en skön dusch så sitter jag nu med datorn i knät med musik i öronen och fördriver tiden tills jag ska krypa upp i famnen på min fina pojkvän och avsluta kvällen med en rulle. Imorgon är det jobb igen! :) 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback