Every day is a new opportunity
to change anything.


Alla ❤️ dag.

Så länge jag kan minnas har nog ingen dag varit så fantastisk som denna. Vaknade imorse av att frukosten var fram dukad av Joel och Vincent, fick ett jätte fint halsband av min fina älskling, massa kramar av Vincent som vi även har firat idag, en pojke som blir hela 3år imorgon. Så lägenheten har varit full med folk, Vincent har fått mängder med fina presenter som vi har lekt med ikväll samtidigt som vi har myst i soffan framför en del filmer som han fick, bland annat flygplan 2 och Karlsson på taket. Kina mat fick mätta våra magar och jordgubbar fick bli vårat lördags gotta, nu leks det enda in i slut spurten tills lillen ska sova och jag ska mysa i Joels famn. 

Fasiken vilken fin dag, jag är så himla lycklig. Joel, dig älskar jag så otroligt!

"Det vackraste för mig, är att älskas utav dig" 






Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback