Every day is a new opportunity
to change anything.


15/2

En sån där dag då man bara tänker på hur bra man faktiskt har det, jag skulle aldrig vilja byta ut något här i livet. Tänk allt man har förändrat, till något bra. Tänk allt man har vunnit, tänk hur stark man blivit genom alla mot och medgångar. Jag kan inte riktigt finna ord hur tacksam jag är över livet, jag fick den där killen som jag varit kär i flera år och till slut blev han min, ibland är det fortfarande ofattbart samtidigt som jag kan stanna upp och faktiskt le för att han är min. Min älskade Joel. Jag har en grym familj som stöttar mig i alla lägen, och min pappa som alltid gett mig rätt väg i livet, vad skulle jag göra utan den människan? Jag har ett helt underbart jobb med fina människor som jag fått lära känna, som även stöttar och ger en råd när man har en svår fråga att få ett svar på. Mina systrar är helt oslagbara, mina fina tjejer. 
 
Jag är glad över de livet jag lever, och framtiden ser jag ljust på. Det är bara fler upplevelser som väntar där ute.



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback