Every day is a new opportunity
to change anything.


2/9

Augusti är slut och september och hösten närmar sig, helgen tillbringades med Vincent då det var pappa helg. Alltid lika mysigt, helgen bjöd på lek, middag hos svärmor och mysiga film kvällar. 

Just nu har vi sjukstuga här hemma på gillebergsgatan, iallafall jag som fick knalla hem från jobbet med 38.2 i feber och en snorig näsa utan desslike... Brann av i sängen i tre timmar och där har jag legat framför film hela dagen, tog mig en promenad till Willys och köpte lite gotta för när man är sjuk så får man tröst äta. Imorgon ska jag vila, vila och vila så jag kan jobba på torsdag och fredag. 

Annars har det inte hänt så mycket den senaste tiden, jag och Joel har bara varit, myst och bara varit på hemmaplan . 

När lönen kom var det dags för en förändring. 





Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback