Every day is a new opportunity
to change anything.


21/9

Ännu en helg i september har gått mot sitt slut. Fredagen bjöd på jobb och kvällen bjöd på en krog runda med Joel och hans kompisar. Riktigt trevligt :) lördagen bjöd på bakis mat och film. Idag är det söndag och imorgon är det dags att återgå till jobb. Dagen erbjuder på att färga håret och tvättstuga i eftermiddag. :) 

Har även haft funderingar på att sätta lösenord på bloggen, så en del människor inte ska behöva snoka och sedan skapa rykten, tänk att en del människor tammefan aldrig kan växa upp. Usch! Kliv ur sandlådan... Men jag får fundera mer på det :) annars har det inte hänt så mycket den senaste tiden, jag jobbar så det står ut genom öronen på mig och kvällarna kramas jag med min fina Joel, livet är komplett kan man ju säga. På återseende! Puss 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback