Every day is a new opportunity
to change anything.


20/10

Vilken behövlig dag från alla håll och kanter! varit ledig från jobbet så tog bussen hem ifrån Joel imorse, slängde mig i soffan framför massa olika serier och filmer. EGEN TID, så himla behövligt. Här har jag sjungit för fulla muggar och spelat sån där musik som alla andra avskyr medans jag älskar det, plockat lite hemma och gjort klart diverse saker. 
 
Hör och häpna, jag åt till och med lunch och nu ska jag laga middag åt mig själv för första gången sedan.. ja jag vet inte när! En enkel omelett ska få mätta min mage idag tänkte jag, annars så har dagen inte erbjudit så mycket faktiskt. Jag har enbart degat i soffan, lyssnat på musik och sånt. 
 
Nu tänkte jag lyfta min röv från soffan och ta mina ben ner på willys för att panta bort alla burkar och handla lite smått och gott som ska få min omelett att bli lite godare. Jag har haft en sådan stor fundering på att sluta blogga, helt och hållet eller sätta lösenord på den som jag var inne på för ett tag sedan. Men ja jag vet inte, det finns alldeles för många.. helt ärligt, för många nyfikna jävlar som bara läser denna blogg just för att sedan ha något att snacka om. Inte för att jag kan påstå att jag skriver om så intressanta saker, men tydligen. Rätt roligt ändå att någon ens orkar lägga ner energi på någon annans liv. 
 
--
Jag fick det bättre än dig. HA!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback