Every day is a new opportunity
to change anything.


23/11

Den mysiga helgen börjar bli slut. Fredagen tillbringade vi i soffan och lekte mellan varven med Vincent tills hans lilla kropp blev trött och ville sova. Lördags förmiddagen tillbringade jag och Vincent på stan, lagade mina glasögon och gick och tittade en sväng. Vincent fick välja själv vad han ville ha, en leksaks buss och en ny Batman pyjamas valde lillemannen :) kvällen tillbringade vi hos svärmor och Berta, där det bjöds på super god middag och trevligt sällskap, mätta och nöjda så åkte vi sedan hemåt för att fortsätta lördags myset. 

Idag har vi inte gjort så mycket, jag och Vincent tog den obligatoriska promenaden till affären som vi alltid gör då det är pappa helg. Denna gång fick vi kaffe och smoothie med oss hem :) annars har Vincent stått för lek, kurragömma och annat bus. 

Nu har jag och Joel nästan precis kommit hem till mig, jag har tänt ljus så nu får söndags myset gärna börja, ladda batterier för en ny arbets vecka. På återseende! 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback