Every day is a new opportunity
to change anything.


26/5

Hallå där! Och som vanligt svalnar bloggandet ibland och jag finner ingen tid eller ork till att skriva nånting heller. Men nu när jag har landat hos pappa efter ett par dagar hos Joakim och Albin, så tar jag mig lite tid och skriver lite. Något speciellt har väl egentligen inte hänt, jag har jobbat för det mesta. Försökt gett mina systrar och syskonbarn lite av min tid och spenderat resten av min tid till min fina pojkvän.
 
Efter en dag i Sundsvall med pappa så har jag landat under samma tak om honom och tänker spendera några nätter här, alldeles för länge sen så det här är behövligt. Med Jay Sean i öronen, kikar lite på tatueringar och äter turkiska peppar så känns livet sådär lagomt bra. Om regnet avtar så tänkte jag ge mig ut på en kvälls promenad i skogen, men det märks... Ja, det var väl inte så mycket mer än det.



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback