Every day is a new opportunity
to change anything.


Hej till efterlängtad sol!

Idag fick jag minsann sovmorgon, halv nio ungefär slog My upp sina vackra ögon och sa godmorgon. Innan vi startade dagen så myste vi soffan med Pippi på tvn. När frukosten låg i våra magar tog vi oss en promenad till Willys och pantade och köpte glass. Strax där efter kom Sofie och Mange och hämtade oss, sedan dess har vi hängt här i Ortviken. Bad, sol och färgning av mitt hår så nu är jag blond igen. 

Just nu sitter jag i soffan med musik medans syrran och My är nere och fixar ordning grillen så vi kan grilla hamburgare till middag idag. Kvällen tänker jag tillbringa med Joel och Vincent, imorgon packar jag väskan och åker till härliga häggdånger. 

Dags att dricka lite vatten och chilla vidare. Peace! 








Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback