Every day is a new opportunity
to change anything.


9/7

Ännu en fruktansvärt varm dag har startat. Igår hängde jag och Joel hela dagen i solen, åt lunch ute och tittade på fin utsikt, ett kaffe besök hos hans farmor hann vi också med. Två utslagna hjältar degade i soffan efter en god middag som fick bestå av tacos, avslutade kvällen med fotboll och Tyskland tog hem segern med lätt gjorda mål. 

Vid halv tio ville våra ögon titta fram, med frulle i magen så har Joel åkt på sina ärenden och jag sitter här med musik på högsta volym och väntar på att Mange ska lämna av My här så hon får spendera dagen med moster, vi ska åka på kubenbadet och plaska med Yvonne och hennes barn. 

Kvällen får vänta med sina planer, men det lutar åt en uteservering inne i stan med god dryck, sista veckan med semester så man får passa på att unna sig lite lyxigt, på måndag börjar arbetet igen men inte gör det mig något, jag får ju spendera dagarna med fina ungar och kollegor. 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback