Every day is a new opportunity
to change anything.


3/7

"det var kanske inte meningen att vi skulle återförenas, det hela var nog meningen att vi skulle stanna i vårat gamla" - men var inte orolig, jag är snart på fötter och ler åt hela världen, och hela händelsen är förr eller senare lagd åt sidan.
 
--
 

Efter ett långt blogg uppehåll så känns det som jag mer eller mindre är tillbaka på banan igen, för tillfället så har jag min semester nu, två veckor till sedan får jag kramas med fina barn och kollegor igen. Den senaste tiden har jag tillbringat med fina vänner, dagarna har oftast tillbringat med Lasso och kvällarna har jag gett bort till Joel. Mari och Jonas har varit här sedan i lördags, vi har myst på stan och testat på Sundsvalls nya festival, Hamnyran. Där det bjöds på tivoli och andra trevligheter. Idag åkte dom hem, så jag passade på att låna hem My för lite egen moster tid. Vi har myst framför tvn med pippi som är hennes favorit så nu sussar hon gott i min säng. Jag sitter med musik i öronen och tänker på lite allt möjligt. 
 
Imorgon vet jag inte riktigt vad jag och My har för planer, vi ska på Willys och köpa glass iallafall sa hon. Och på lördag åker jag äntligen hem till pappa igen, kvällen kommer bjuda på festligheter för min fina tremänning som har blivit ett år äldre. Det ska bli himla roligt! Nä, nu ska jag leta reda på lite ny musik. Vi hörs!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback