Every day is a new opportunity
to change anything.


21/7

Jahapp, ny vecka och dags för dom där jobbnätterna för Joel :( .. Medans han fick en ledig dag så tillbringade jag dagen på jobbet, tur att vi hann käka en enkel middag ihop innan han åkte. 

Ikväll har jag hängt med Lasso, kaffehäng, surr och ett besök hos Anders. En kväll med djupa samtal och mycket skratt, så himla tacksam över att man har såna fina vänner. Just kommit innanför dörren, slagit ner röven i soffan och givetvis är musiken på. Imorgon är det dags för jobb igen, så det är väl lika bra man borstar gaddarna och kryper ner under täcket ensam. 

För första gången i mitt liv har jag sett en igelkott ikväll :D 







Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback