Every day is a new opportunity
to change anything.


19/7

Första arbets veckan är slut och jag kan bara fortsätta säga att de är underbart att få vara tillbaka, dagarna har bestått av jobb och kvällarna har bestått av mys med Joel. Nu är det äntligen helg, helgen blev ju inte riktigt som planerad. Hsands stadsfest hoppade jag över precis som alla andra år, detta år av olika skäl. Jag tillbringade min fredag i tvättstugan och där emellan i Joels famn. 

Tanken var ju att sova länge imorse, men tji fick jag... Kl 5 skickade jag iväg Joel på jobb och lyckades somna om en stund iaf. Lasso kom förbi och höll mig sällskap vid frukosten och nu har jag slagit ner röven i Yvonnes soffa med en kopp kaffe. Här lär jag tillbringa min dag tills Joel kommer hem så blir det lördagsmys. 

- så länge du inte gnager sönder mitt huvud så kan jag tänka klart. 

Var hos bästa tjejerna i onsdags, Moa , Julia och Kicki. 
- fick dessa blommor och brev av Moa och Julia. Mina tjejer! ❤️





Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback