Every day is a new opportunity
to change anything.


24år!

I fredags blev jag ett år äldre, dagen tillbringades på jobbet med fina barn. Kvällen myste jag hos Joel och Vincent med födelsedagsfika och present (bild kommer sen) vi myste med chips och film. Igår kom familjen på besök så då blev det mer firande. 

Lördagskvällen kollade jag och Joel på film och bara myste på. Idag tyckte Vincent att vi skulle vakna runt sju, för då skulle vi minsann äta frukost, vi har tillbringat förmiddagen i lekparken och gjorde sedan ett besök hos Joels mamma där det bjöds på lunch och lek. 

Just nu är vi hos mig och bara är, tacos står på schemat till middag idag! 

Armband från Joels mamma :)
 
Rihanna parfym och en middag ute från min fina Joel :) 


En jätte fin tavla från Lasso :) 

Super fin ring från Mari, Jonas och Jim. 
Samt ett foto på Jonas. 

Vackra blommor från Kicki, Moa och Julia. 

Knivar från Eva och Uffe :) 

Present kort från pappa och farmor :)


Sist men inte minst, jag och två favoriter! 





Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback