Every day is a new opportunity
to change anything.


13/8

Runt halv åtta slog ögonen upp och ville kliva upp, röksuget och kaffesuget var värre så det var lika bra att kliva upp, morgonen började i vanlig ordning. En kaffe och en cigg på balkongen, sedan dess har jag suttit här och glott på bro bygget, en sväng i tvättstugan har jag också hunnit med. Med musik i öronen och fruktsallad i en skål så kan jag fortsätta sitta här ett tag till i väntan på att få gå till tvättstugan och hänga kläderna på tork. 

Idag har jag ingen aning om vad som sker, kvällen ska vi iaf tillbringa hos syrran, lek och mys med barnen. Imorgon vankas det middag hos Joels farmor, ska bli mycket trevligt. :) 








Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback