Every day is a new opportunity
to change anything.


Ingen rubrik.

Hittade en rolig lista, så jag tänkte att jag skulle ta den. Och det gjorde jag.

Vilken svordom använder du mest?

- Fan säger jag ofta som fan. Och jävlar säger jag jävligt ofta.

Äger du en iPod?

- Nej, det gör jag icke..

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?

- Beror på när jag ska upp, men just nu är den ställt på 10.30 och 22.30 för medicin

Hur många resväskor äger du?

- Äger jag ens en resväska? Ja 1, en skev jävel.

Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän?

- En vän. Annars kan man ju gå på zoo.

När var senast någon stötte på dig?

- Stötte på mig? Menar ni då som att man typ krockar på stan? Eller stötte som i raggade? Eftersom jag inte vet så svarar jag inte.

Vad åt du till middag senast?

- Sånt där tunt kött, potatis och gräddsås

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?

- Både bakom och framför.

Vilket riktnummer befinner du dig i?

- 0611

Är du blyg inför det motsatta könet?

- Nääää dom kan ju vara riktigt roliga. Vissa är till och med rätt snygga

Vilken film kan du alla replikerna till?

- Lägger inte replikerna på minnet, men ja, andra avenyn då.

Pratar du några andra språk?

- Engelska kan jag väl lite, 

Diskar du din egen disk?

- Trodde det stod ”tycker du om din fisk?”. Jag vet inte heller hur jag fick det till det. Men ja, det gör jag ibland sköter diskmaskinen jobbet också.

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?

- Hmm det är ju tradition men ska jag vara ärlig bryr jag mig nog inte. Eller.. Hade han inte bjudit hade de känts dumt, men hade han bjudit hade jag tyckt det var pinsamt.

Vad har du med dig in på bion?

- Popcorn, läsk, och helst sällskap. Typ en person. Och ingen som enbart vill HÅNGLA, hallå man lägger pengar på att se filmen- hångla kan man göra hemma kan jag tycka. Gratis.

Har du en blogg?

- Nej den är raderad, det är därför jag skriver i den nu.

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?

- Humor, jag älskar att skratta. Visst ska han kunna vara seriös med, måste ju kunna gå att prata med människan. Och ärlig, och sneeel. Och helst inte ful, isåfall lite fulsöt.

När sov du senast på golvet?

- När jag sov på golvet helt enkelt.

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?

- typ 10, men blir alltid mindre. Därför jag ser ut som en zombie.

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?

- Jag gör själv en jävla massa fel. Men jag klarar inte när folk gör fel.

Vad var det senaste du åt?

- Kakor, såna där ballerina. Orginal

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?

- Kanske efter jag blivit sövd och att någon puttade ut mig, så ja!

Tycker du om att krama folk?

- Jaaa, jag är jättegosig oftast.

Äger du en digitalkamera?

- Urfunktion.

Vad är du allergisk mot?

- caaaaat och falaska människor. 

Har du några tvångstankar?

- Absolut inte.

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?

- Mikael, vad min mamma har sagt.




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback