Every day is a new opportunity
to change anything.


Hemma från en Östersunds vecka.

Har inte riktigt haft någon tanke på att skriva blogg, men jag kan ju ta mig tid och berätta om min vecka i Östersund hos familjen Mattsson. Dock har jag väl inte så mycket att berätta, vi har för det mesta bara varit hemma, haft filmkvällar, haft Micke som våran sovkompis ett par nätter. Helgen som var så vi först en hemmakväll som fick bestå av fredagsmys, gotta och tvprogram, lördagen var vi laddade för party som fick bestå av förfest i Emelies kök innan vi drog ner på krogen, avslutade krogrundan med en subway macka och tog sedan en taxi hem. Söndagen var vi som lik, levde bakisliv och bara var.. 
 
Måndagen blev jag forever alone då Em drog till Mattmar, men jag fick ju egen tid med mamma Tina, vi mumsade chocklad och kollade på tv.  Igår kom Em hem och vi fick även beösk av Micke, kvällen började med glass och varma bär och kortspel, ett bra avslut på sista kvällen i Östersund. Idag var det bara att packa ihop de sista sakerna och åka ner mot tågstationen där grabbarna kramade om oss och vinkade av oss.. 
 
Väl framme i Sundsvall idag så var Visse snäll och hämtade upp oss, syrran lagade ihop en god middag innan jag rullade vidare till Yvonne, ikvälll så har vi tagit igen all tid. Skrattat, haft kaffe häng och snackat skit, pluset ikväll var att jag fick kramar av en saknad Zniper, promenerade hem vid nio. Tittade lite på tv med syrran tills Emelie kom hem, nu ligger vi i varsin sida av sängen med varsin dator... Snart ska jag slå igen mina blåa ögon, massa ärenden imorgon som måste göras. Dejt med Yvonne på stan också!
 
Väldigt kort fattat berättat om en vecka i Östersund, man behöver inte göra mycket för att dagarna ska bli underbara, min andra fina familj. Ses snart igen!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback