Every day is a new opportunity
to change anything.


3/10

Tillbringat dagen på stan för massa ärenden och träffade sedan upp Yvonne för en vända på affärer, därefter drog hon och hämtade Zniper på dagis och jag och Emelie rullade vidare mot Korsta för att hämta lillhjärtat My på dagis, självklart stannade vi till i lekpraken så hon fick gunga och leka lite innan vi tog vitklippan hem. Emelie lagade ihop potatisbullar till familjen medans jag rensade Mys garderob och samtidigt lekte med hennes dockor. 
 
Väl middag i kaggen så tog jag och My en skön dusch, kollade på barntv och My drack sin kvälls välling tills hon gäspade och fick hoppa i säng. Jag har även fått ihop mitt CV och personligabrev så nu är jag sysselsatt imorgon också, plus ärenden. Kvällen tänker jag låta bli bättre med alkohol med fina människor. 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback