Every day is a new opportunity
to change anything.


27/10

Ännu en helg har passerat på detta år. I fredags kom Petra, efter mycket om och men så lyckades vi tvinga med Patrik på en utgång, vi hamnade på en fest inne i stan, mycket trevligt! Kvällen avslutades på allstar, en riktigt fin kväll, rolig om inte annat. Vaknade upp på lördagen, Patrik och Peter kom för att köra ner oss för bakis mat på kebabcity, åkte hem och tog en powernap innan det var dags att göra sig klar för dag nr två. Vi hamnade i granloholm hos Anders i väntan på att Patrik skulle komma till g-holm, vi hamnade på en totalt värdelös fest så det fick bli en tidig tur ner till stan istället, dallan fick servera våra cider. Men mycket trevlig kväll! idag mår man som man förtjänar antar jag, Petra åker hem vid ett då jag åkte vidare mot Granloholm för att passa Evve och Theo, vi har lekt affär, jaga, pysslat och bara mått riktigt gott. 
 
Nu sitter jag med datorn i knät och funderar på om jag ska krypa ner under täcket och se en film, imorgon är det en ny vecka och jag börjar veckan med att ta en roadtrip till Östersund så jag får kramas med bästis, även om det bara handlar om några timmar så är det så jävla värt det.
 
  



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback