Every day is a new opportunity
to change anything.


min bästa vän

Mitt i allt kaos i mitt huvud, mitt i tårarna som tydligen inte vill sluta rinna så skriver jag om dig, bland det dyrbaraste jag har i livet. Min bästa vän, vet du hur glad jag är som har dig? Vi har bråkat, kallat varandra saker och bett varandra att dra åt helvete men ändå står vi här. Fortfarande som bästa vänner och våran vänskap är lika stark. Jag är så jävla glad som har dig, du får mig alltid på bra humör och du får mig alltid att tänka rätt när min hjärna bara vill tänka fel. Att vi ibland har tänkt olika på en del saker hör till i en vänskap, att vi ibland har slutat prata med varandra ett tag hör också till. Jag vill inte ens tänka tanken på vad jag hade gjort utan dig, jag hade knappast kunna leva. Du har fått mig att bygga upp en styrka inom mig som jag egentligen inte trodde fanns, du har fått mig att våga ta tag i saker som jag aldrig hade vågat själv. Du har fått mig att tro, tro på att det faktiskt finns något vackert i livet, du har fått mig att fortsätta kriga och nå mitt mål i livet oavsett hur lång tid det kommer ta. Jag kunde inte ha fått någon finare vän, jag har många fina vänner som står mig nära men ingen står mig lika nära som du. Ingen har fått mig att tänka som du, ingen har fått mig att verkligen skratta på riktigt när jag helst bara vill lägga mig ner och gråta. När ingen annan orkar lyssna så gör du det, när alla andra vänder ryggen så står du kvar, med öppna armar. 
 
Jag har också funderat på hur du lyckas vara en sån fantastisk vän, jag vill också vara sådär fantastisk, sådär underbar och lyckas få människor att må bra. Jag hoppas verkligen att jag får dig att må bra, och att du är precis lika glad att ha mig i ditt liv. Vad andra tycker och tänker om dig, på ren svenska så SKITER jag i det. Du är min bästa vän, den som inte kan acceptera det så vet dom nog vart utgången i mitt liv är. Så länge som jag kan minnas så har vi alltid hållit ihop, trots bråk. Och jag är så jävla glad, så sjukt glad att vi fortfarande är bästa vänner. Jag vill inte ens fundera hur sönder jag skulle  bli utan dig. Emelie, fan vad jag älskar dig. 
 
Emmwie heart Annwie
always and forever.
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback