Every day is a new opportunity
to change anything.


15/5

Ja, vad har jag gjort idag? inte ett skit, degat i soffan framför massa filmer tillsammans med min "underbara" feber som tydligen ville vara min kompis idag, middag gäster fick jag iaf. Yvonne och barnen har varit här, ikväll blev jag tvungen att ta mig till Nacksta och hämta alvedon så jag överlevde kvällen, så nu ligger alvedon i kaggen och även houngsvatten ligger och plaskar. Hoppas jag får sova inatt utan feber och är frisk imorgon. Morgondagen består av tvättstuga och bara va, syrran skulle komma på besök också så henne ska jag bjuda på frukost nu när man ändå har sällskap vid bordet så kan man passa på att äta. Ja och vad ska jag göra nu? Lyssna på lite musik, titta runt lite på facebook och sedan bädda ner mig och försöka somnna till en film. Återkommer.



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback