Every day is a new opportunity
to change anything.


14/5

Ja men då kanske det var dags för ett inlägg till? Jag kör på det. I måndags kväll travade jag ner till Joel för film kväll, vi såg en komedi film och självklart lyckades han övertala mig och se en skräckfilm, efter filmerna så bäddade  vi ner oss och somnade lika snabbt som vi la huvudet på kudden. Vid halv elva vaknade vi, gick nästan hem på engång då jag vaknade då han skulle iväg och göra massa ärenden som lika så jag också skulle göra., Gick hem och tog en dusch och åkte sedan ner på stan för att möta upp Yvonne för ärenden, efter staden så tog vi oss en kaffe hos Lojz och jag fick äntligen krama om mina fina grabbar, Zebbe och Wille. Jag avslutade dagen med middag hos Yvonne och hade kaffe rep med Visse och åkte sedan vidare till Yvonne och övernattade. 
 
Idag skulle jag haft möte men som blev inställt, så idag har vi bara hängt. Varit och hälsat på mamma en sväng, tog även en sväng in till stan och tittade lite. Yvonne drog sedan vidare för att hämta ungar från dagis och skola, så jag tog bussen till syrran, glodde lite på tv innan det var dags för ännu en stadsrunda. Jag hittade iaf en födelsedagspresent till Simon och även till Emelie, i år firar hon sin födelsedag hos mig :D :D har såna jävla planer allstå..  Jag är rätt säker på att hon kommer bli nöjd! Midsommar är så gott som också planerad, nu vill jag verkligen ha sommar, värme och kunna gå i lätta kläder.. Som jag längtar! Och jag är rätt säker på att denna sommar kommer bli precis lika grym som förra året. Syrran bjöd på middag idag också, när hon var så snäll och bjöd på middag så passade jag på att vara barnvakt så hon kunde åka ut och övningköra, joråå. jag är snäll jag!
 
Just det, min syster och Emelie lyckades även övertala mig att sova ensam inatt, jag.. Ensam? Nja, inget jag föredrar men jag borde väl lära mig nångång tycker jag, man kan inte alltid ha människor runt omkring sig även om jag mest av allt önskade det. Finns inget som jag hatar så mycket som ensamhet. Usch, fy och blä! Men jag borde väl överleva antar jag, tur jag har en dator, musik och tv säger jag bara. Nej nu ska jag titta vidare, hörs när vi hörs. Puss



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback