Every day is a new opportunity
to change anything.


12/5

Hallå där, jag som skulle göra bloggen lite roligare och skriva 30 dagar.. Men de funkade tydligen inte, blogg lusten försvann sist jag var hemma hos pappa. Men nu när jag har svin tråkigt så kan jag väl passa på att bjuda på ett. ja, vad har hänt den senaste tiden? Emelie har varit här en vecka. Sista april tillbringade vi i mammas lägenhet, jag, Joel, Lasso, Elin och Emelie. Slängde ut mamma så vi kunde använda hennes lägga och grilla eftersom hon har uteplats. Efter grillning och prat så åkte vi vidare till Petersvik där syrran och Mange bjöd på skratt och alkohol. Onsdagen tillbringade jag med Visse, kaffe i solen och massa prat. Ja, vad hände den helgen? Fredagen blev det utgång med Joel, Emelie och Sofie, vad jag minns så slutade kvällen bra. Lördagen tillbringade jag med Yvonne och Anders tills det var dags att åka till Kvissle och se vad den lilla byn hade att erbjuda för fest. Sov över hos Kristian, vid tolv travade jag och Emelie iväg ihopp om att hitta en busshålls plats så vi kunde ta oss hem. 
 
På söndagen kom Mari och Jim och tillbringade en natt med oss, mycket mysigt kan jag tala om för er! Måndagen så åkte Emelie hem, även Mari och Jim så jag blev forever alone... Tillbringade kvällen med Yvonne iaf, övernattade där. Ja, vad har jag gjort den senaste veckan? Hängt med Yvonne typ, haft massa kaffe häng och spenderat lite tid med Joel. I helgen har jag varit barnvakt åt mina fina, My och Simon övernattade här tills igår, igår kom Lina hit och slaggade över och även Mari och Jim har varit här., Jag har med andra ord haft en helt underbar helg! Idag har jag och Lina hängt med Yvonne en stund och sedan hjälpt Sofie och Mange och städa deras ute plats så vi kunde äta middag ute när dom bjöd oss, pastagratäng och sallad stod på menyn och så himla gott. Jim och Mari åkte hem imorse och Lina åkte hem för nån timme sen, så här har jag suttit och hjälpt Yvonne
och skriva en liten "uppstats" och nu sitter jag med musik i öronen. Ska väl ta mig en cigg och lyssna vidare på musik. Återkommer, ses. Hörs, Tjarå!
 
äh, kan väl bjuda på en bild.
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback