Every day is a new opportunity
to change anything.


Nytt år.

Tänkte passa på att skriva en sammanfattning av 2012.
 
Detta år har varit.. ja jag vet egentligen inte riktigt. Både bra och dåligt, jag har fått nya underbara vänner som jag har fått skapat mycket fina minnen med. Blivit ovän, blivit vän.. Sommaren är en del som jag alltid kommer minnas, festivalveckan (GF) var nog den sjukaste men absolut roligaste veckan på hela året, som tillbringades med Emelie. Jag har fått varit med och sett framsteg av min lilla ögonsten My, som idag går och är överallt. Min fina sessa! Jag har varit ute hela nätter, nattbadat på nackstabadet med fina vänner. Gjort kaos. Jag har skrattat tills magen värkt. Jag fick äran att vara kvällsmamma åt världens finaste grabbar, Zebbe och Wille. Jag har fått en egen lägenhet för första gången, jag tycker året 2012 har gått sjukt snabbt. Man har gjort så mycket saker hela tiden så året flög iväg..Dom dåliga sakerna som hänt tänker jag inte skriva, vet vad jag måste ändra på och vad jag ska ta vara på.
 
Jag har gjort massor av tatueringar, som jag är sjukt nöjd över.. Har bara en enda kvar som jag vill göra, den är nog min kropp klar med färg. Vet inte riktigt vad jag ska säga mer om året 2012. Ett år av minnen som nu mera finns på bilder. Nu har vi ett nytt år framför oss, vad som blir vet vi inte ännu. Det visar sig. Och det ska bli så himla spännande. Fast man undrar ju, vad kommer hända? Man kan inte se in i framtiden även om man önskade det, jag tar dag för dag. Det som blir, får bli. Det som händer, får hända. Inget år har varit likadan, alla är olika..
 
Ska jag säga tack för 2012 eller ska jag bara be de året dra åt helvete? (okej, där tänkte jag på en dålig grej som hänt 2012).. Äh, jag glider vidare och hoppas på att 2013 blir ett bra år. Ser framemot sommarn, men den kommer knappast slå sommaren 2012. Men lite värme, glida runt barfota, tunt linne och shorts hade inte suttit fel just nu. Men dag för dag var dag, om en månad flyttar jag in i lägenheten också. Där, i MITT HEM ska jag glida runt barfota,tunt linne och shorts. Eller, nä. Jag ska glida runt naaaaaaken i MITT HEM!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback