Every day is a new opportunity
to change anything.


*

När mitt humör var sämst så fick ni det sämsta inlägget. Så nu när humöret är bättre så ger jag mig på och skriva ett lite trevligare inlägg. Åkte som sagt med pappa till stan imorse vid sex, däckade i farmors säng ett par timmar då vi kom fram. Sedan var det dags att packa lite saker, när vi var klara med det så fikade vi go fika och surrade massa skit. När klockan närmade sig halv två var det dags för mig att trava mot bussen, väl hemma hos pappa så la jag mig på soffan och glodde på tv (för första gången på, ja.... vette fan) Tog mig en powernap i hopp om att vakna med ett glatt humör, vilket jag gjorde när pappa serverade skinkpaj till middag som satt som en smäck i kaggen. Efter middagen gick jag upp på rummet och packade ihop alla mina saker ner i kartongerna, imorgon går flyttlasset..
 
Mitt lilla rum blir i stortsätt tomt, men de är det värt när jag får lägenheten! Jag har även hunnit med att vara ute och hugga ved, bra grej när man är sur och förbannad. Har nu haft kaffehäng med pappa och skrattat en hel del och snart ska jag ställa mig och diska som tack för hjälpen för att pappa har fixat min dator. Resten av kvällen kommer jag nog sitta här och elda på rummet så jag slipper frysa inatt. Så himla mysigt att få somna till en brasa, finns inget mysigare! Nja nu är det dags att ta tag i disken så jag kan slappa resten av kvällen. Återkommer. Puss!
 
 
Hittade lite gamla bilder på mig och systrarna när vi var små när jag rensade rumet. Enjoy!
  
 
 
Katten som har i stortsätt ALLA leksaker en katt kan ha, men ska leka med en potatis ...?
 
 
 



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback