Every day is a new opportunity
to change anything.


29/1

Nu så ska ni få ett litet inlägg om vad som hänt de senaste dagarna, i fredags var jag som sagt tillbaka i Sundsvall efter har tillbringat veckan i Härnösand. Väl framme i Sundsvall så blev det ett besök hos storasyster som bjöd på middag och fika. Tog sedan busssen hem och drog på mig kläder för party hos Lojz, en riktigt trevlig kväll som både började bra och slutade bra. Mådde som en prinsessa på lördagen, eller så inte.. Hängde hos Lojz innan det var dags att trava hemåt, möta lillsyrran som skulle komma på middag, älgstek och potatis stod på schemat. När hon hade åkt hem så drog jag återigen på mig kläder för en utekväll med fina vänner, hamnade hos Lasso denna gång förfest innan krogen, den förfesten slutade som den slutade. Tur det blev ett jävligt bra avslut på kvällen! Tackar och bockar. Söndagen tillbringade jag hemma tills det var dags att möta upp lillsyrran och hennes fosterfamilj på Nöjeshallen för gocart. Första gången jag körde men det gick rikigt bra och sjuuuukt jävla kul var det.  Efter nöjerna så följde jag med Lillan hem till bredsand och åt middag och passade även på att övernatta så fick lite tid tillsammans, middagen satt fint som snus och även efterrätten som Lillan ordnade, hon kan de där hon! Innan vi somnade så  tittade vi lite på tv och knäppte massa sjuka kort som är standard när vi ses. Min fina lillasyster! Som jag älskar henne. 
 
Igår var men uppe med tuppen, eller så inte.. Kvart över sju blir man väckt av Lillan MED EN VÄCKARKLOCKA SOM HON HÅLLER CA 1CM FRÅN ÖRAT. Väl uppe och kläderna på kroppen så travade vi mot bussen, hon till skolbussen och jag bussen mot stan. Somnade när jag kom hem och sov till halv två, gjorde mig ordning och hämtade Zebbe och Wille på dagis, så där hade ni mitt måndagsmys! 
 
Idag fick jag skjuts till stan av Micke och Lojz för att göra massa ärnden, som fick åt helvete rent ut sagt. Gör ett nytt försök imorgon och hoppas på att jag är på bättre humör. Men jag fick iaf en god lunch och kaffe hos min fina storasyster idag innan jag hämtade grabbarna på dagis, så det var jag riktigt glad över. Vad har jag gjort utan min fina syskon egentligen? .. Kvällen har bestått av film, enbart film. Jag passade även på att bjuda mina fina små grabbar på äppelpaj och vaniljsås, eftersom detta var sista dagen på väldigt länge innan jag får ha dom igen. Dock kommer jag sno dom ändå ;) 
 
Just nu ligger jag i sängen med datorn på knänen med skön musik i öronen, ska väl försöka he på en film och försöka slå igen mina blåa ögon, imorgon vankas ett tidigt sjukhusbesök och ett viktigt möte. Är dock rätt säker på att jag kommer se ut som en zombie, är som sagt ingen morgon människa och kommer nog aldrig bli heller. Tråkigt nog. Och inte nog med att jag ska på sjukhuset och på ett möte så KOMMER MIN EFTERLÄNGTADE VÄN EMELIE IMORGON !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11 - som jag längtat.



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback